RSS

Божията бродерия

14 Февр

Когато бях малък, майка ми правеше един голям гоблен. Тъкмо щях да седна на коленете й, когато видях, че държи нещо и шие. Попитах я какво прави. Тя ми каза че бродира. Аз бях седнал на пода и надигнах глава да видя какво е това, което шие. Бях точно пред нея и виждах само обратната страна, където излизаха конците. Обясних й, че от моята страна това, което виждам е пълна бъркотия. Тя се засмя и ми отговори:
– Синко, иди да си поиграеш малко, а когато свърша, ще те извикам да седнеш в мен и ще го видиш и от тази страна, става ли?
И аз отидох. Стоях и се чудех защо тя използва тъмни цветове, изведнъж се появява нещо много светло, а всичко изглежда токова объркано. само след няколко минути чух мама да ме вика:
-Синко, ела да седнеш в мен.
Когато направих това бях изненадан и развълнуван да видя едно красиво цвете и залез. Не можех да повярвам, защото отдолу всичко изглеждаше толкова объркано. Тогава майка ми ми каза:
-Отдолу изглеждаше объркано и смесено по неподходящ начин, но ти не разбираш, че това е само основната линия на това, което е горе. Това е само дизайн и ти трябва да го следваш. Ето виж сега пак от моята страна и ще разбереш какво правя, знаеш ли- продължи тя.
– Преди много години и аз вдигах глава нагоре към Бог и Му казвах, “ Какво правиш?!“ – а Той отговаряше “ Бродирам твоя живот.“
Питах, “ Но това е бъркотия, не е съчетано правилно?! И защо има почти само тъмни цветове, няма ли да сложиш нещо цветно?!“
– Дете Мое,- ми отговаряше Той,
– Иди да вършиш онова, което съм ти поръчал, а един ден, когато дойдеш при Мен и седнеш на коленете Ми, ще разбереш Моят план, ще го видиш от моята страна

 
 

Вашият коментар

 
